piątek, 4 marca 2016

Przerwa

Minął ponad miesiąc od mojego ostatniego posta. Sama nie wiem jak ten czas tak szybko zleciał. Od nowego roku sama starałam się zmienić mój styl życia, jednak po miesiącu samotnych i mało owocnych poszukiwań postanowiłam zasięgnąć rady trenera. Siłownia nigdy nie była mi obca jednak byłam na niej totalnym laikiem i nie wiedziałam jak powinien wyglądać dobry trening. Zdrowe odżywianie wyniosłam z domu ale moja słabość do słodyczy często przeważała nad moją silną wolą :) Postanowiłam przestać "bawić się" w siłownie a rozpoczęłam poważną pracę nad sylwetką. Doszłam do wniosku, że sama nic nie wskóram dlatego poprosiłam o pomoc najlepszego znanego mi trenera by rozpisał mi plan treningowy oraz plan żywieniowy. Minął już prawie miesiąc od mojego startu :) Powiem Wam szczerze, że czuje się fantastycznie! Moja dieta składa się z samych składników, które lubię, owoce zamieniłam na warzywa, zrezygnowałam całkowicie z nabiału, pszenicy, fast foodów noi ze słodyczy :) Myślałam, że będę ciągle myśleć o m&m'sach czy czekoladzie jednak tak restrykcyjne cięcia dały mi jeszcze większą motywacje do pracy.

Na pewno w ciągu kilku dni pokaże Wam jak wygląda moja dieta oraz jak zmienia się moje ciało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz