środa, 16 marca 2016

Moje przykładowe dania

Pytaliście mnie w mailach jak teraz jem także pomyślałam, że zrobię o tym osobny post. W sumie każdy mój dzień wygląda podobnie także przedstawię Wam kilka moich dietetycznych dań.

Każdy mój dzień zaczynam od szklanki wody z cytryną i imbirem, pół godziny później jem śniadanie.


Owsianka (płatki owsiane, orzechy, rodzynki, przyprawa do szarotki, cynamon, wiórki kokosowe + opcjonalnie syrop karmelowy Walden Farm's)
 

Płatki jaglane (te same dodatki co do owsianki tylko zamiast syropu dodaję białko o smaku czekoladowym)

 
Omlet na słodko


Jajecznica z szynką, papryką i pomidorem

 
Kurczak z ryżem i sałatką z papryki i ogórkiem kiszonym


Ryba z kaszą gryczaną i pieczarkami



Pierś z kurczaka z batatami i warzywami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz