sobota, 25 maja 2013

25.05.2013

hej :) Mijają 3 miesiące od opublikowania mojego pierwszego posta i powiem wam szczerze nie wierzyłam, że tylu was tutaj będzie :) Z dnia na dzień statystyki idą w górę i chyba jeszcze sama nie zdaje sobie sprawy jak wiele osiągnęłam. Dzięki blogu mogłam poznać inspirujące mnie osoby, uczestniczyć w najlepszym muzycznym show w Polsce i imprezie modowej :) Chcę postawić tutaj mój kamień milowy, mam nadzieje, że ta podróż będzie trwać jak najdłużej i to nie koniec niespodzianek :)
Ten blog jest dla mnie czymś więcej. Tutaj mogę się otworzyć i być po prostu sobą. 
Dziękuje wam za to, że jesteście :****

 Te posty wywołują na mojej twarzy najwięcej uśmiechu :)
WFW 


Chyba nadal nie zdaje sobie sprawy jaką szczęściarą jestem. Mój blog jest na prawdę młodziutki a udało mi się w tak krótkim czasie tak dużo zrobić. Czuje, że mogę wszytko osiągnąć. Jeszcze kilka miesięcy temu marzyłam o tym by robić to co robię dzisiaj. Cały czas wydaje mi się, że śnie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz