sobota, 2 sierpnia 2014

Top 10 stylizacji: Taylor Swift


Jestem wielką fanką pokazów VS i z wielkim zniecierpliwieniem wyczekuje kolejnych przepełnionych ekstrawagancją i luksusem pokazów. W ubiegłorocznym show moją uwagę jak co roku przykuły znakomite kreacje jak i również piosenkarka Taylor Swift. Nigdy nie byłam jej wielką fanką, nie śledziłam jej kariery muzycznej ale tego wieczoru miała na sobie przepiękną sukienkę.
Gdy przeglądałam kreacje, które pojawiły się na tegorocznej gali Oscarów moją uwagę przykuła znowu śliczna blondynka. Zaintrygowała mnie i postanowiłam przyjrzeć się jej bliżej. Jestem zauroczona jej stylem ! Jest tak bardzo dziewczęcy i zarazem słodki myślę, ze doskonale pasuje do jej urody oraz osobowości. Postanowiłam dla Was stworzyć top 10 jej stylizacji :)

 
Top 10 stylizacji jest nowym cyklem, który będzie pojawiał się regularnie na blogu :)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na posta! Bardzo lubię styl Taylor Swift, zwłaszcza ten ,,uliczny". Podoba mi się to, że dużo jej kreacji jest inspirowane modą retro :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, zwłaszcza te w stylu casual :))
    No i oczywiście ta czarna spódnica i krótki biały top... mmm

    OdpowiedzUsuń