wtorek, 1 października 2013

How I care for my hair ?

Heeeej :)
Bardzo często w komentarzach czy mailach pytacie mnie jak dbam o włosy. W drogeriach i aptekach znajdziemy mnóstwo kosmetyków do pielęgnacji włosów, znalezienie najlepszego graniczy z cudem :) Sama się o tym przekonałam, chyba wypróbowałam większość szamponów i odżywek dostępnych na polskim rynku :) Ponad rok temu byłam na wakacjach w Grecji i nie mogłam oderwać oczu od pięknych, lśniących włosów tamtejszych dziewczyn. Podeszłam do kilku z nich i zapytałam w czym tkwi ich sekret. Wtedy po raz pierwszy usłyszałam o marce KORRES i od tamtego czasu nie rozstaje się z nią :)  Produkty pielęgnacyjne odznaczają się wysoką zawartością aktywnych wyciągów roślinnych i niską zawartością lub całkowitym brakiem potencjalnie drażniących syntetycznych składników, takich jak olej mineralny i silikon. Moim zdaniem jest to zdecydowany numer jeden jeśli chodzi o pielęgnacje włosów.



Już po pierwszym użyciu widać znaczna poprawę. Włosy staja się miękkie, gładkie i co w moim przypadku jest bardzo istotne łatwo się rozczesują. Wyglądają jakbyśmy dopiero wyszły od fryzjera :)  Moja ulubiona linia to ta bogata w migdały i olej lniany, które zawierają wiele składników odżywczych.












3 komentarze: