piątek, 4 października 2013

Charlize Mystery

Heeej wszystkim ! ;)
Chyba każdy kto interesuje się modą i czyta blogi zna Karolinę. Jest ona najpopularniejszą polską blogerką. Można od niej nauczyć się łączyć elegancję z odrobiną szaleństwa. Jej stylizację są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Inspiruje, zachwyca. 
Udało mi się porozmawiać z Karoliną Gliniecką znaną jako Charlize Mistery charlizemystery.com


Co liczy się w pracy blogerki najbardziej?
W pracy blogerki liczy się systematyczność, szczerość i dobry kontakt z czytelnikami. 

Jaki jest Twoim zdaniem przepis na udanego bloga?
Żeby stworzyć dobrego bloga trzeba mieć bardzo dużo cierpliwości i samozaparcia, sukces przychodzi z czasem, trzeba mieć przy tym również szczęście, bez tego jest ciężko. Udany blog to taki który gromadzi dużą liczbę czytelników dzięki dobrej jakości zdjęciom i tekstom.

Czym byś się zajmowała gdybyś nie prowadziła swojego bloga?
Gdybym nie prowadziła swojego bloga pracowałabym w agencji PR-owej, robiłam to już kiedyś i wiem że sprawia mi to przyjemność. 

Czy było jakieś zdarzenie które miało kluczowy wpływ na popularność bloga?
Wydaje mi się że nie było takiego momentu, na popularność pracuję każdego dnia od 5 lat i staram się by liczba czytelników z każdym rokiem wzrastała, na szczęście udaje mi się to robić.


Gdybyś mogła przez jeden dzień być kimś innym kto by to był?
Nie chciałabym być nikim innym, moje życie satysfakcjonuje mnie w pełni i cieszy mnie to kim jestem.

Często dostajesz prezenty od firm które chcą byś je promowała. Dalej jest to dla Ciebie miła niespodzianka czy da się do tego przyzwyczaić?
Prezenty wciąż mnie cieszą, kto z nas nie lubi ich dostawać.

Jak zmieniło się Twoje życie od kiedy Twój blog odniósł sukces?
Mam zdecydowanie mniej czasu, bardzo dużo siedzę przed komputerem. Coraz więcej osób poznaje mnie też na ulicy i zagaduje to bardzo miłe.
 
Jak opisałabyś życie blogerki?
Życie blogerki to bardzo przyjemna sprawa, nie zamieniłabym go na inne. Ciężko jest je opisać w kilku zdaniach. To łączenie pracy z moją największą pasją.

Jakie jest Twoje największe marzenie ?
 Przenieść się na stałe do Nowego Jorku.



 Czy lubisz czytać książki? 
Tak, jak tylko mam chwile wolnego siadam w fotelu z książką, to mnie bardzo relaksuje i odpręża.

Prowadzenie własnej strony wymaga wielkiej determinacji i motywacji, co mówiłaś do siebie w chwilach zwątpienia?
W chwilach zwątpienia, przypominałam sobie że nie należy rezygnować ze swoich marzeń.

Czy czujesz się szczęśliwa ? Co sprawia Ci największą radość ?
Największą radość sprawiają przemiłe maile od czytelników, komentarze, rozmowy z nimi podczas spotkań na żywo. To dla nich tworze tego bloga i ich zadowolenie sprawia że i ja jestem szczęśliwa.

Co radziłabyś osobom, które tak jak Ty chcą spełniać swoje marzenia ?
Żeby były bardzo cierpliwe, nie poddawały się przy pierwszej krytyce i robiły to z pasji a nie chęci zysku- w przeciwnym wypadku nic z tego nie wyjdzie.




Karolina jest bardzo sympatyczną i otwarta osobą. Pełną pasji i pozytywnej energii, co pokazuje na swoim blogu :)

15 komentarzy:

  1. Love her style!!!

    http://www.3forfabulousfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. what an amazing interview post! I loved browsing through the pictures!

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad! Super blog :) http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wywiad. ;3
    Może zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wywiad! Ale ona ładna ! *.*
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi sie ten blog na pewno będę zaglądała czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No genialny wywiad a ona jest cudna <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wywiad i zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  9. I just found your blog at different blog and I really love it. Personally i love the pictures and you sooo pretty ! Hope you can check my blog. What about follow each other ? :)
    Kiss Kiss :)
    revevelyn.blogspot.com/

    facebook.com/REVEVELYN
    http://ask.fm/revevelyn

    OdpowiedzUsuń
  10. Super motywujący wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu brak wspólnych zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń