środa, 14 września 2016

Biegnij po zdrowie

Coraz więcej osób decyduje się na tę formę wysiłku fizycznego, często dlatego, że nie wymaga od nas dużych nakładów finansowych czy czasowych. Wystarczy wyjść przed dom i zacząć biec :) Często nie zdajemy sobie sprawy ile to korzyści niesie za sobą:

Czas odłożyć na bok środki przeciwbólowe i po prostu pobiegać. Badania dowodzą, że osoby cierpiące na migrenę doświadczały o wiele mniej bólów głowy, gdy biegały 40 minut trzy razy w tygodniu przez trzy miesiące.

Zastane ciało to zastany mózg. Regularna aktywność fizyczna i świeże powietrze znakomicie działa nie tylko na kondycję fizyczną, ale również na kondycję naszego mózgu.

Łapie Cię stres spowodowany ważnym spotkaniem? Naukowcy z Southern Methodist University twierdzą, że ludzie reagują na stres łagodniej, gdy uprawiają regularnie intensywne ćwiczenia aerobowe.

Regularne bieganie ujędrnia i kształtuje nasze ciało, niesamowicie wzmacnia nogi, kształtuje je, ale również spłaszcza brzuch i ujędrnia pośladki.


Każda forma aktywności fizycznej usprawni i uelastyczni Twoje ciało. Nie jest dobrym pomysłem przeciążanie mięśni i pokonywanie maratońskich dystansów, nawet krótki odciek pokonywany regularnie da widoczne korzyści. Jeśli zauważysz, że czujesz się lepiej i wyglądasz lepiej dodatkowo się zmotywujesz. Ważne jest to, aby nie poddać się na początku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz