wtorek, 4 lutego 2014

London

Heeeej
Jestem teraz w Londynie i bardzo ciężko tu o internet przez co nie mogę dodawać postów tak często jak bym chciała :( Jestem tutaj po raz pierwszy i kocham to miasto ! Wszystko tutaj jest wspaniałe ludzie, budynki, klimat jest ok. 10C i niektórzy chodzą w krótkich rękawach a raczej biegną na
metro :) Słyszałam wiele różnych opinii na temat Londynu ale dopóki sama tu nie przyjechałam nie chciałam mieć żadnego zdania na jego temat. Chciałam się dobrze bawić i jest cudownie !


4 komentarze:

  1. Zazdroszczę wyjazdu ;-) ja mogę tylko pomarzyć o Londynie a jakie są koszty wyjazdu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy czy nocujesz w hotelu czy u znajomych i jakimi liniami latasz ( słyszałam, że można za 15 zł. polecieć do Londynu) Metro kosztuje 7£ za dzień, jedzenie ok 30£ dziennie, ale u nich są inne zarobki i by nie zwariować trzeba traktować funty jak złotówki :)

      Usuń
  2. You're in London!
    Hope all the tube strikes haven't made you hate this city, it gets better, I promise!

    Teffy X

    OdpowiedzUsuń