wtorek, 15 października 2013

Bob Proctor

Kto powiedział, że  nie możesz zostać kimkolwiek chcesz? Nie uda Ci się spełnić najsmielszych marzeń? Nie, to niemożliwe ? Ile razy słyszałeś te słowa ? Wpływ środowiska na nasze myślenie jest tak wielki, że zaczynasz wierzyć w to co mowia inni. Twój umysł jest chłonny jak gąbka zapisuje wszystko co usłyszy, a jeżeli jeszcze powtarzasz daną myśl, to zapisujesz ją trwale w swojej podświadomości. Zastanów się jakie zdanie pojawia się w Twojej głowie, kiedy myślisz o czymś naprawdę wielkim. Założę się, że w większości przypadków  stwierdzasz : Nie dam rady. Tego nie da się osiągnąć.
Ja również tak myślałam. Mogę osiągnąć to i to, ale tego marzenia na 100% nie uda mi się urzeczywistnić, jest za duże. Żyłam w przekonaniu, że gdzieś istnieje granica, której nie uda mi się przekroczyc. Czulam sie z tym źle, a dodatkowe komentarze innych nie pomagały mi. Ale jednego dnia wszystko się odmieniło, całe moje myślenie zaczęło się zmieniać. Poznałam Sekret. Im bardziej się w niego wgłębiałam tym bardziej dostrzegałam jego udział. Pomyślałam: Faktycznie gdy skupiam całą uwagę na danej rzeczy ona zaczyna pojawiać się w moim życiu! W filmie pojawia się Bob Proctor jeden z najznakomitszych nauczycieli prawa przyciągania. To dzięki niemu nauczyłam się, że sami budujemy dookoła siebie ściany a tym samym minimalizujemy swoje możliwości. Wydaje nam się, że inni mogą osiągnąć więcej, ale nie mamy ku temu żadnych podstaw. Przecież każdy z nas posiada głębokie pokłady umiejętności i talent, tylko musimy uwierzyć w siebie i zacząć go wykorzystywać. Wstań i powiedz mogę ! Możesz osiągnąć i zdobyć dokładnie tyle ile masz odwagę wziąć od życia. Jeszcze dwa lata temu zdanie innych było dla mnie bardzo ważne, zależało mi na tym by być dobrze odbierana. Ale od momentu kiedy zaczęłam burzyć mur, który mnie otaczał, kiedy zaczęłam wychodzić przed szereg i z podniesioną głową mówić o swoich planach zauważyłam, że niektórzy starali się zmniejszyć mój potencjał. Na samym początku drogi, która nie jest łatwa bo pełno na niej zakrętów często trafiałam na ślepe uliczki. Miałam potencjał ale mój zapał zmniejszał się bo moje myślenie powracało do punktu wyjścia. Myslalam, że może mają rację, może to za wiele jak dla mnie ? Gdy to zrozumiałam odcięłam się od zdania innych zrozumiałam, że słowa wypowiedziane przez nich nie tworzą mojej osoby. Nie chcę powiedzieć, że teraz moja droga jest szeroka i prosta, znajdują się na niej liczne zakręty ale wiem, że dzięki pozytywnemu myśleniu i wierze we własne siły uda mi się dojść na szczyt mojej góry i będę mogła krzyknąć : Tak udało się ! Pokonałam strach i lęk. Trafiłam na Sekret całkowicie przypadkowo a dokonał on w moim życiu diametralnych zmian.  Chcę Wam przedstawić dwie bardzo ważne w moim życiu sentencje : I choćby wszyscy w Ciebie zwątpili, pokaż im, że się mylili oraz  Niemożliwe to tylko słowo.  Bob Proctor podkreśla w swoich wypowiedziach, że jeżeli potrafisz coś sobie wyobrazić i uczynić daną myśl dominującą to wkrótce pojawi sie ona w Twoim życiu. Oznacza to, ze Pan Proctor pragnie nam uświadomić jak wielka mamy moc i jak niewiarygodnie potężni jesteśmy. Aby zrozumieć całą koncepcje sekretu potrzeba wiele lat obserwacji, ćwiczeń oraz poszerzaniu swojej wiedzy na jego temat. Bob Proctor pogłębiał ja przez 45 lat dzięki czemu z tak doskonałym zaangażowaniem dzieli sie swoją mądrością i pomaga ludziom na całym świecie uwierzyć w siebie i zdobyć Mount Everest swojego potencjału.
Na koniec chciałaby przytoczyć pytanie, które zadaje Bob Proctor : Dlaczego niekażdy żyje życiem swoich marzeń ?
Jeśli zaciekawiłam Was postacią Boba Proctora i chcielibyście posłuchać i poznać go osobiście zapraszam Was do Warszawy 23 listopada gdzie odbędzie sie seminarium z jego udziałem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz