niedziela, 8 września 2013

Bob Proctor

Każdy kto widział lub czytał Sekret, wie doskonale o kim mowa. Chciałabym wam przybliżyć jednego z moich największych mentorów i idoli. Jest to człowiek, który potrafi zmotywować do działania jak nikt inny. Nie chce przytaczać Wam jego biografii, chce pokazać kim on jest dla mnie.
Każdy z nas miał gorszy czas w swoim życiu, może nawet masz go teraz. W chwili największego zwątpienia poznałam film Sekret. Moją uwagę i największą sympatie wzbudził Bob Proctor, każdy kto choć trochę skupił się na nim wie jaki to sympatyczny i mądry człowiek. Jego słowa trafiają do milionów zagubionych ludzi. Dzięki niemu wiele osób przebudziło się i wzięło sprawy w swoje ręce.
Mnie zmotywował jak nikt inny :) A jego książka : Urodziłeś się bogaty otworzyła mi oczy na wiele spraw. Dzięki Sekretowi  i Bobowi czuję się uskrzydlona i wiem ile mogę osiągnąć pracą i determinacją.






„Mamy skłonność do minimalizowania swoich możliwości, celów, które możemy osiągnąć, a z drugiej strony z jakiś niewyjaśnionych powodów wydaje nam się, że inni są zdolni do robienia rzeczy, których my sami nie potrafimy. Chcę, żebyś wiedział, że to nieprawda. Masz w sobie głębokie pokłady talentów oraz umiejętności i możesz zdobyć rzeczy, których naprawdę pragniesz.”

„Kiedy zaczynasz podążać za swoim marzeniem, musisz pamiętać, że poruszasz się w kierunku przeciwnym niż ten, do którego przywykłeś”

11 komentarzy:

  1. Super notka ! Na prawdę ciekawa :)
    http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie widziłam więc tutaj zobaczyłam go pierwszy raz:) bardzo fajnie piszesz i życzę ci jeszcze większego sukcesu!

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam ani nie czytałam "sekretu" ale to dobrze mieć jakiegoś idola czy coś :)
    pozdrawiam http://damorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa notka, jestem tu pierwszy raz. B. estetycznie i ładnie c: Ja również jak koleżanki wyżej nie widziałam sekretu :) pastelowykolorzycia.blogspot.com/ - liczę na rewanż c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki pocieszny dziadek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak możecie go nie znać !?! Sekret to jeden z najwspanialszych filmów jakie widziałam i polecam go każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Możliwe, że przeczytam. Teraz nie mogę zbyt wiele powiedzieć na ten temat. Jedyne co to, to - że zachęciłaś mnie do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny nagłówek! <33 Szczerze... To nie mam pojęcia kim jest mężczyzna wspomniany w powyższym poście, ale sposób, w jakim go opisywałaś zachęcił mnie, by dowiedzieć się o nim czegoś!

    Uwielbiam Twojego bloga i życzę Ci, byś zaszła z nim jak najdalej.

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mozliwe że przeczytam :p narazie mam jakąs beznadziejną lekture na głowie xd http://kolorowozakreceni.blogspot.com/search/label/opowiadania%20%3B%29

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy post.. ogólnie oryginalny blog.. na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten nagłówek :) A wywiad z Natalią Siwiec rewelacja ;P

    OdpowiedzUsuń