poniedziałek, 8 lipca 2013

Określ swój życiowy cel

Hej ;)
Czy zastanawiałeś się jaki jest Twój życiowy cel ? Ja poświęciłam 2 tygodnie tej myśli i opłacało   się ;) Chciałabym wam przedstawić ćwiczenie z książki Jacka Canfielda. Pomogło mi mam nadzieje, że i Was zainspiruje.

1. Wymień dwie wyjątkowe cechy swojego charakteru
      (np. entuzjazm i twórczość)

 2. Wymień jeden lub dwa sposoby, w jakie lubisz wyrażać te cechy podczas kontaktów z innymi
      (np. wspierając i inspirując)

3. Załóżmy, że ten świat jest doskonały. Jak ten świat wygląda ? Jakie są relacje międzyludzkie ? Jakie to uczucie być częścią tego świata ? Odpowiedz w formie twierdzenia w czasie teraźniejszym, określając stan najlepszy tak jak to widzisz i czujesz
   (np. Każdy swobodnie wyraża swoje zdolności. Wszyscy pracują w harmonii.
    Każdy wyraża miłość )

4. Połącz trzy powyższe punkty w jedno stwierdzenie.
    Moim celem jest wykorzystywać moja twórczość i entuzjazm, by wspierać i inspirowac innych, by                          swobodnie wyrażali swoje zdolności w sposób pełen harmonii i miłości.

Mam nadzieje, że to ćwiczenie pomogło Wam odnaleźć swój życiowy cel :)

1 komentarz:

  1. genialne a zarazem tak proste ćwiczenie! dziękuję za wszystkie motywacyjne notki. emanuje od Ciebie moc pozytywnej energii :))

    OdpowiedzUsuń