piątek, 10 maja 2013

a little bit about me :)

Heeej !
Dzisiaj mam dla was troszeczkę innego posta :) Dostałam od was maile w których macie do mnie kilka pytań. Postanowiłam najciekawsze z nich tutaj umieścić aby każdy z was miał możliwość troszeczkę lepiej mnie poznać :)

1. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie ?
Uwielbiam czytać książki, jednak mam coraz mniej czasu. Na moim stoliku nocnym leży filozofia "F**k it" oraz "Odnajdź w sobie się". Lubię śpiewać i oczywiście pisać bloga. Jedną z moich pasji jest podróżowanie, uwielbiam poznawać nowe miejsca.

2.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mam bardzo wiele marzeń :) Ale najważniejszym jest chyba piękny duży dom, kochający mąż i gromadka dzieci :P Chciałabym być szczęśliwa i robić to co kocham.

3. Jesteś osobą spokojną czy raczej żywiołową?
Jestem osobą bardzo żywiołową, co niejednokrotnie przejawiało się w nieodpowiednich momentach :Pm Miewam jednak dni kiedy chce pobyć sama ze sobą i po prostu się wyciszyć.

4. Jakich przedmiotów w szkole najbardziej nie lubisz ?
Staram się nie skupiać na tym czego nie lubię, więc możne powiem o tym jakie przedmioty lubię.Jednym z moich ulubionych jest WOK, język polski i matematyka :)

5. Jakie strony internetowe przeglądasz codziennie.
Lubię czytać blog Maffashion i Kasi Tusk. Codziennie zaglądam również na Facebooka.

6. Wolałabyś kupić sobie nowe buty czy dobrą książkę ?
Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie :)

7. Od kiedy prowadzisz bloga?
Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się niedawno bo  pod koniec stycznia. Mam nadzieję, ze będę mogła jak najdłużej dla was pisać.

8. Dlaczego prowadzisz bloga ? Kto lub co Cię do tego inspiruje ?
To było jedno z moich marzeń.  Jednak nie byłam gotowa na krytykę ( teraz znoszę ją bardzo dobrze i niczego nie żałuję ! ) Do wiary w moje marzenia i do spełniania ich zachęciła mnie jedna wyjątkowa osoba, której nie wiem jak się odwdzięczyć. Uwielbiam to robić i blog sam w sobie jest moją inspiracją.
Inspiruje mnie każdy kto nie boi się wyjść przed szary szereg i robi to co kocha nie zważając na opinie innych. Inspirujecie mnie Wy - czytelnicy tego bloga, który powstał dla Was i każdy Wasz pozytywny komentarz czy mail wywołuje na mojej buzi ogromny uśmiech  :) Warto wykonać ciężką pracę bo efekty są niesamowite !

9. Możesz liczyć na wsparcie najbliższych? Jak ci pomagają?
Oczywiście, moja rodzina pomaga mi jak tylko może i zawsze mogę liczyć na słowa otuchy od nich :) Tak samo moi przyjaciele, na których zawsze mogę polegać :) Zdarzają mi się wyjazdy do miejsc w których nie miałam okazję wcześniej być, zabieram wtedy ze sobą najbliższych :) Tak samo będzie w ten weekend z czego bardzo się ciesze!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz