wtorek, 19 lutego 2013

Hope..

Cześć wszystkim :)
Dawno nie pisałam o motywacji, a jest to jeden z moich ulubionych tematów, mam nadzieję, że wasz też :) Chciałabym napisać wam kilka sów od siebie. Każdy z nas marzy, śni o idealnym życiu, wiemy co chcielibyśmy robić jednak brakuje nam często sił by to zrealizować. Wielu z nas przejmuje się tym co powiedzą inni, ale moim zdaniem każdy z nas zasługuje na to by być szczęśliwym. Mam nadzieje, że ten blog chociaż trochę pomoże wam w życiu :) Może nie jestem ekspertem, profesorem na wyższej renomowanej uczelni, ale jestem człowiekiem i całą wiedzę, którą wam przekazuje nauczyło mnie życie. Każdy z nas spotyka na swej drodze przeszkody, może i nawet ma na swoim koncie porażki, ale bez nich nie bylibyśmy tym kim jesteśmy dzisiaj. One nas kształtują i jeżeli wyciągniemy z nich odpowiednie wnioski to nie możemy powiedzieć, że coś straciliśmy wręcz przeciwnie zyskaliśmy nową lekcję. Jesteśmy bogatsi o nowe doświadczenie, może nie zawsze trafnie dokonujemy wyboru, ale dzięki temu w przyszłości będziemy wiedzieli jak postąpić w danej sytuacji. Każda porażka jest dobrą pozycją wyjściową, by osiągnąć sukces. Miejmy nadzieje, że zaprowadzą nas one do wymarzonego celu.
Bez porażek nie ma sukcesu.





"Z dala od niebezpieczeństwa wszyscy są odważni"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz